Rólunk

Pop/Punk - Punk/Rock zenekarok lemezkritikái, külföldről és itthonról. Az oldal folyamatos fejlesztés alatt áll! Bármilyen kérdésetek/kérésetek van, kommenteljetek v. írjatok a popunkrockblog@gmail.com címre!

Archívum

Utolsó kommentek

1998

Nano 2010.06.05. 11:32

Blogindító

1998 szeptembere nem csak azért volt fontos az életemben, mert akkor kezdtem el utolsó általános iskolai évemet, hanem mert névnapom alkalmából megkaptam az első Hi-Fi-met is. Úgy gondoltam, ha már van Hi-Fi-m, úgy dukál, hogy ne csak kazettát, hanem CD-t is hallgassak rajta. CD-m viszont nem volt, ezért elhatároztam, hogy iskola után veszek egyet.
 
Akkori ízlésem elég sokrétű volt. Kedvenc zenekaraim a következőek voltak: Animal Cannibals, East 17, Scooter valamint a Metallicától is szerettem egy pár számot. Elég beteges egy ízlés, annyi szent. Annyit még a történet teljes ismeretéhez mindenképp tudni kell, hogy nem az ország legnagyobb településeinek egyikről származom, hanem Borsod megye egyik legporosabb koszfészkéből, Sajószentpéterről. Ezen a remek településen ez idő tájt egyetlen egy zenebolt volt, (most már egy sincs) így a választék sem volt túl kimerítő. A CD-k között nem is találtam semmi kedvemre valót, a kazetták közül egy viszont megakadt a kezemben, megkértem az eladót hogy tegye be. Ekkor jött a katarzis. Valami olyasmi hatás alá kerültem, mint Frodó, mikor először csapja meg a gyűrű vonzó ereje. Iszonyatosan megtetszett. Majdnem egy hónapot kellett várnom a CD-re, míg végre megjött. Majdnem megbolondultam, hogy nem hallgathatom, de miután megjött hetekig, hónapokig ezt hallgattam. Ez nem volt más, mint a Green Day – Nimrod.
 
 
És nem volt megállás. Átvittem szerzőtársamhoz, akivel már akkor is baráti kapcsolatban álltam (és ez így 12 évvel később sincs másképp) és ő is azonnal ráharapott. Egyre több és több zenére volt szükségünk, mindig kerestük az újdonságokat. Mivel még az internetre várnunk kellett egy kicsit, ezért az újdonságokra, az új albumokra mindig nagyon sokat kellett várnunk, és sokáig gyűjtögetnünk. Ekkor alakult ki az a szokásunk és mondásunk, hogy az albumokat „ki kell hallgatni”, ami általában legalább két hét masszív hallgatása egy albumnak (napi 4-6 alkalom). Ha egy albumot eszerint a módszer szerint hamarabb megununk két hétnél, az biztos, hogy nem annyira jó, hogy túl mély nyomokat hagyjon bennünk, ellenben, ha kibírja, akkor az biztosan fasza.
 
Jött a középiskola, az internet, egyre több zenekar került képbe és rengeteg maradandó album, de ami állandó volt, az a vita köztem és szerzőtársam között arról, hogy mi a jó, mi koppintás és mi az, ami tényleg nagyon jó és hibátlan. És ezzel el is érkeztünk 2010-hez és a bloghoz is. Blogunk alapja ennek megfelelően különböző lemezek bemutatása lesz, teljesen szubjektív szempontok szerint, melyeknél várhatóan markánsan meg fognak jelenni a köztünk lévő ellentmondások is. ClickHereToBreakMyHeart inkább a poppunkos, jómagam inkább a punkrockos vonalat fogom képviselni. Reméljük, el fogja nyerni tetszéseteket!

 

Add a Facebook-hoz Add az iWiW-hez Add a Twitter-hez Add a Startlaphoz Add a Google Reader-hez


Címkék: blog green day

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://popunkrock.blog.hu/api/trackback/id/tr532058269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ClickHereToBreakMyHeart 2010.06.11. 19:27:00

Azóta is áldom azt a hi-fi-t!

Nano 2010.06.11. 19:53:26

még megvan a jó kis Akai :-) igaz a CD tálcája már nem működik de a kazit hibátlanul viszi :-)
süti beállítások módosítása